نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

ایشان پس از بررسی های لازم بر روی بدن شما، بهترین روش جراحی لاغری را به شما پیشنهاد خواهد نمود. اما مسئله ای که می تواند بهترین روش جراحی لاغری را در بیماران مختلف تعیین کند، بررسی شاخص توده بدنی و نوع تغذیه بیمار است. 

مثلا کسانی که با مشکل رفلاکس معده درگیر هستند، بهتر است جراحی اسلیو انجام ندهند. یا افرادی که به صورت ارثی سابقه سرطان معده دارند، بهتر است عمل بای پس انجام ندهند. زیرا در این دو روش جراحی، بخشی از معده برداشته می شود و دیگر نمیتوان به آن دسترسی داشت.

در میان تمامی روش های جراحی لاغری، معمولا بهترین جراح لاغری، جراحی اسلیو معده را به بیماران معرفی می کند. زیرا می توانیم به صراحت بیان کنیم که این روش نتیجه عالی با خود در پی دارد، و برای بیماران زیادی مناسب خواهد بود. 

جراحی بای پس روده چقدر برای لاغری موثر است؟

روده و معده هر دو از جمله قسمت های مهمی بدن به شمار می روند، که برای لاغری نیاز به جراحی دارند. برخی از بیماران که برای جراحی لاغری به سراغ آقای دکتر علی امیر احمدی میروند، در مورد جراحی بای پس روده سوالاتی می پرسند. این که آیا این روش درمانی نیز همچون جراحی معده می تواند منجر به لاغری شود؟ 

آقای دکتر احمدی متخصص و جراح لاغری در پاسخ به ایشان بیان می کند که، با این روش نه تنها حجم معده را می توان کوچک کرد، بلکه می توان طول روده را نیز از دور جذب خارج نمود. این روش عالی اگر زیر نظر بهترین جراح لاغری انجام شود، می توان یک روش موثر و عالی برای کاهش وزن به شمار رود. 

البته جراحی بای پس روده از عوارض بیشتری نسبت به روش های دیگر لاغری برخوردار است. به همین دلیل امروزه از این روش دیگر در کلینیک های معتبر استفاده نمی شود. علاوه بر این نیز بیمارانی که جراحی بای پس روده انجام داده بودند، مجددا چاق شده یا با کاهش وزن مواجه نشده بودند. پس چه عمل بای پس روده نزد بهترین جراح لاغری انجام شود چه نشود، در هر حال روش مناسبی برای لاغری به شمار نمی رود. 

بیمارانی که به دنبال کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی لاغری هستند، معمولا پیش از عمل در مورد تمامی روش ها تحقیق می کنند. تا با انتخاب روش درست در زمانی کوتاه به لاغری و تناسب اندام دست یابند. 

هزینه بهترین جراح لاغری برای انجام جراحی چاقی چقدر است؟ 

عوامل خاصی وجود دارند که در تغییر میزان هزینه جراحی لاغری موثر می باشند. یکی از این عوامل انتخاب بهترین جراح برای لاغری است. این که بیمار به سراغ چه کسی می رود، بسیار در پرداخت هزینه موثر است. زیرا برخی از پزشکان که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، با هزینه زیادی جراحی لاغری انجام می دهند. 

اصولا بهترین جراح چاقی در کلینیک معتبر فعالیت می کند، که از تجهیزات مدرن و جدید برخوردار است. این مسئله نیز دلیل دیگری است که ممکن است بیمار را با هزینه زیادی بعد از جراحی لاغری مواجه سازد. اگر به دنبال آن هستید که نتیجه خوبی از جراحی لاغری به دست آورید، اول لازم است در انتخاب بهترین جراح لاغری دقت نمایید و هزینه آن را مد نظر قرار ندهد. 

میزان دستمزد جراح لاغری و هزینه های دیگر جراحی به عوامل دیگری نیز وابسته است. که از جمله این عوامل باید به محل زندگی بیمار، پیچیدگی نوع جراحی و تجربه پزشک اشاره کنیم. اما میتوان میزان هزینه را با استفاده از بیمه های درمان به میزان قابل توجهی کاهش داد. 

آیا انتخاب جراح متخصص می تواند در نتیجه جراحی لاغری موثر باشد؟ 

برخی بر این باور هستند که صرفا انجام جراحی لاغری در کلینیک های مناسب کافی است. اما باید بگوییم انتخاب بهترین جراح لاغری به همان میزان از اهمیت برخوردار است، که انتخاب روش جراحی حائز اهمیت است. ممکن است مراکز خاصی وجود داشته باشند که با کمترین هزینه ای جراحی لاغری انجام دهند.

اما این مسئله بدان معنا نیست که حتما بیمار به نتیجه دلخواه دست خواهد یافت. شاید پزشکانی که در این مراکز جراحی انجام می دهند، از تجربه و مهارت برخوردار نباشند. که این مسئله مشکلاتی را برای سلامتی بیمار به بار می اورد. پس بهتر است بدانید در انتخاب پزشک متخصص بسیار دقت کنید. 

اگر نزد یک پزشک با تجربه جراحی لاغری انجام دهید، بی تردید می توانید از نتیجه به دست آمده اطمینان بیشتری به دست آورید. علاوه بر آن نگران مشکلات و عوارض بعد از جراحی نیز نباشید. 





:: برچسب‌ها: جراحی لاغری , عمل اسلیو معده , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
azar در تاریخ : 1399/10/22/1 - - گفته است :
خب دقیقا بای پس با اسلیو فرقش در چیه؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: